.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

منابع لبناني خبر دادند; در پي كشته شدن يكي از طرفداران حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان يك خودروي وابسته به سفارت ايران از سوي هواداران اين حزب هدف حمله قرار گرفت . اين اقدام در اعتراض به كشته شدن « لطفي زين الدين » از اعضاي اين حزب در جاده بين المللي در منطقه « بحمدون » صورت گرفت . اين خودرو حامل يكي از ديپلماتهاي ايراني بود. سفارت ايران در بيروت دادخواستي را به وزارت امورخارجه لبنان به منظور پيگيري اين مسئله عليه حزب سوسياليست ترقي خواه ارائه داد. روز شنبه اين هفته بعد از برگزاري يادبود « رفيق حريري » نخست وزير اسبق لبنان در ميدان الشهدا بيروت درگيريهايي بين طرفداران 14 مارس و 8 مارس به وقوع پيوست كه در اين درگيريها يك نفر كشته و چند تن ديگر زخمي شدند.

سفارت عراق در ژاپن در بروشورهاي تبليغاتي خود از نام جعلي خليج عربي استفاده كرده است . به گزارش تابناك به نقل از سايت مركز فرش ايران بروشورهاي تبليغاتي سفارت عراق در ژاپن كه به منظور معرفي كشور عراق به شهروندان ژاپني در ميان آنان توزيع مي گردد با به كارگيري عنوان جعلي خليج عربي براي « خليج فارس » عملا نشان از خروج اين سفارتخانه از حدود روابط دوستانه و حسن همجواري دارد. آيا چاره اي براي اين اقدام انديشيده شده است آيا سفارت ايران در ژاپن اصلا خبري از اين موضوع دارد و اگر خبر دارد آيا واكنشي نيز نشان داده است آخرين اخبار حكايت از حضور سفير عراق در جشن روز ملي ايران در ژاپن در محل سفارت ايران دارد و هيچ واكنشي نيز در سايت سفارت ايران در ژاپن نسبت به اين اقدام سفارت عراق مشاهده نمي شود.

يكي از مشاوران رئيس جمهور انتقاد كنندگان از دولت نهم را پيروان سياست هاي غرب دانست . علي ذبيحي گفت : يكي از نكات بي سابقه در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري تبليغات جهت دار و تخريبي همه جانبه در داخل و خارج عليه رئيس جمهور است كه البته اين تبليغات منفي خيلي هم عجيب نيست چرا كه تاريخ گواه است كه هرگاه حركتي در اجراي عملي عدالت صورت مي گيرد ناكثين قاسطين و مارقين فعال مي شوند. وي در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود : با توجه به نزديك شدن زمان انتخابات دهم رياست جمهوري و نشاط و شادابي اقشار مختلف مردم طبيعي است كه دولت نهم مورد بي مهري دشمنان قسم خورده خارجي و عده اي قليل در داخل كه از سياست هاي شكست خورده غرب پيروي مي كنند قرار گيرد.

يك سناتور آمريكايي در اورشليم اعلام كرد كه اهداف سياست اوباما رئيس جمهور جديد آمريكا در قبال برنامه اتمي ايران با سياست هاي 8 سال گذشته دولت بوش يكسان است . به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس سناتور « بنيامين كاردين » سناتور دموكرات ايالت مريلند آمريكا كه به اسرائيل و سوريه سفر كرده است افزود سياست اوباما و بوش درباره ايران جلوگيري از دست يابي اين كشور به سلاح هسته اي است و دولت اوباما تغييري در اين راهبرد نخواهد داد. اين سناتور آمريكايي تنها تفاوت بوش و اوباما را در تاكتيك گفتگو با ايران دانست و افزود كه درحالي كه دولت بوش حاضر به گفتگوي بدون پيش شرط با ايران نبود دولت اوباما تمايل خود را براي انجام گفتگوهاي بي قيد و شرط اعلام كرده است .

دولت انگليس به يك زن همجنس باز ايراني پناهندگي داد . به گزارش عصر ايران اين زن ايراني كه در سال 1384 به بريتانيا مهاجرت كرده است مدعي است كه دوست وي در همان سال در ايران دستگير شده ووي از ترس جانش از ايران گريخته است . دولت انگليس يك بار تقاضاي پناهندگي اين زن را رد كرده بود اما با تلاش ها و فشارهاي گروه هاي حامي همجنس بازها وزارت كشور انگليس اين هفته اعلام كرد كه با دادن پناهندگي به اين زن ايراني موافقت كرده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.